Учеба и наука
1. Проаналізуйте, яким чином вивчення овочів відповідало вимогам процесу пізнання. 2. Якою мірою на цих уроках були реалізовані структурні компоненти процесу учіння? - вопрос №4556906
На уроці природознавства вивчали овочі. Учителька принесла у клас і поклала на столі картоплю, буряк, моркву, редьку, перець, баклажан, цибулю, часник, помідор, брюкву. Учні із захопленням розглядами різноманітність овочів, які були зібрані разом. Вони не знали назву окремих овочів. Учителька запропонувала дітям записати у зошитах назву кожного овоча. Коротко ознайомились де і як вирощують кожний овоч, для чого його використовують, що можна приготувати з окремих овочів.
Робота продовжувалася і на другому уроці. Учителька читала невеличкі оповідання про життя тих чи інших овочів. Учням запропонували написати оповідання-казку про улюблений овоч як картопля
поріднилася з квасолею.Чому почервонів помідор та ін.)
декабрь 1, 2021 г.
-
Всего ответов: 0
Похожие вопросы
пример и решение по алгоритму педагогической задачи в детском саду?
февраль 19, 2015 г.
Предложите свой вариант продолжения мысли Н.И. Пирогова: Чтобы судить о ребенке справедливо и верно, родителям нужно не переносить его из его сферы в свою, а....
октябрь 27, 2015 г.