Технологии

Я купила телефон у нас в Цифротехі і проходила з ним 4 місяці, потім він почав грітися і розплавив чохол. Я пішла в магазин і пояснила ситуація, мені сказали відправляти в ремонт і я відправила. - вопрос №2692145

Через місяць він приїхав, але проблема залишилась, відправила знову і так ще раз. Коли відправляла втретє, продавець сказав, що тепер по закону України мені зобов'язані повернути або новий телефон або гроші, і прислали той самий телефон +немає стандартних програм і його жодного разу не ремонтували, бо там писали що і плату нову ставили і акамулятор і навіть андроід змінювали геть повністю. У вівторок я хочу піти в магазин і сказати, що хай або гроші повертають або новий телефон, бо я заплатила майже 4000 грн за новий нормальний телефон, а він бракований(таке сказали в магазині). Чи можу я в цій ситуації хм щось конкретне пред'явити?

декабрь 11, 2017 г.

  • Всего ответов: 0

Похожие вопросы